دلیل باز کردن حساب کاربری چیست ؟

برای تکمیل و ثبت سفارش شما باید حساب کاربری داشته باشید تا رهگیری سفارش و هم چنین جزئیات سفارش، کالاهای مرجوعی، رسیدهای مالی(پرداخت ها)، تخفیف ها و لیست علاقه مندی های خودتون رو مشاهده کنید.

در صورت فراموش کردن رمز حساب کاربری چه کاری باید انجام داد؟

در بخش ورود به حساب کاربری، بروی “رمز عبور خود را فراموش کرده اید” کلیک کنید تا به ایمیل شخصی شما لینگ بازیابی ارسال شود.

روش های پرداخت در سایت پارسان تجارت به چه صورتی انجام می شود؟

در حال حاضر از 2 روش برای پرداخت وجه سفارش وجود دارد:

پرداخت از طریق کارت به کارت: شما میتوانید وجه خود را از طریق کارت خود به کارت شرکت انتقال دهید، برای این کار کافی است به قسمت تماس با ما مراجعه فرمایید تا اطلاعات تماس برای شما نمایان شود، کافی است با مشاوران ما تماس حاصل کنید تا شما را راهنمایی کنند.

پرداخت از طریق درگاه مستقیم بانک پارسیان : پس از نهایی کردن سفارش خود، بصورت خودکار به درگاه پرداخت بانک هدایت خواهید شد، استفاده از کلیه کارت های عضو شبکه شتاب به همراه رمز دوم پویا امکان پذیر است.

آیا امکان پرداخت وجه درب منزل فراهم است؟

بله، پس از نهایی کردن سفارش می توانید از گزینه پرداخت وجه درب منزل (مخصوص شهر تهران) استفاده کنید و پس از تایید سفارش، همکاران ما جهت زمان ارسال با شما تماس حاصل می کنند.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حساب کسر شده باشد، چه اقدامی باید کرد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت شما ناموفق انجام گیرد که جای هیچ نگرانی نیست.. در این حالت پول شما در حساب های بین بانکی است و خود بانک مغایرت ها را به صورت خودکار به حساب شما برگشت خواهد دادو اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی خود تماس بگیرید و مشکل را درمیان بگذارید.

تاریخ و یا زمان مشخصی برای تحویل سفارش خود می توان انتخاب کرد؟

بله در قسمت توضیحات سفارش خود تمام نکات مربوط به صفارش خودتون رو میتونید ثبت کنید تا همکاران ما جهت ارسال سفارش شما به این نکات توجه داشته باشند.

اگر سفارش رو به موقع دریافت نکردم چگونه باید پیگیری کنم؟

ما در حد امکان زمان های تحویل ذکر شده در وبسایت پارسان تجارت را رعایت میکنیم. با این حال گاهی اوقات بدلیل افزایش سفارشات امکان تاخیر در ارسال وجود دارد که با تماس با کارشناسان ما می توانید سفارش خود را پیگیری کنید.

هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود؟

با توجه به نوع کالا و شیوه ی حمل هزینه ارسال متغییر می باشد که در هر محصول بصورت مجزا محاسبه شده است.

مدت زمان تحویل کالا به جه میزان است ؟

با توجه به نوع کالا و مکان دریافت کننده کالا زمان تحویل متفاوت است. در شهر تهران تا 3 الی 4 روز کاری می باشد و در شهر های به غیر از تهران این زمان حدودا 5 الی 6 روز کاری می باشد.

روند مرجوعی کالا و فسخ خدمات چگونه است؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.
اما در صورتی که کالا بصورت معیوب و آسیب دیده بدست شما دوستان عزیز برسد می بایست با پشتیبانی فروشگاه پارسان تجارت تماس گرفته تا نسبت به مرجوعی و عودت کالا اقدامات لازم صورت پذیرد.

ساعت پاسخ گویی چه زمانی است؟

روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 17

شیوه حمل سفارشات به چه صورتی است؟

با توجه به حجم و ابعاد کالاها شیوه ارسال آنها متفاوت می باشد. که برای هر محصول بصورت مجزا در فروشگاه پارسان تجارت درح شده است.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات به عهده کیست؟

همه ی محصولات فروشگاه اینترنتی پارسان تجارت دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند که این خدمات برای هر برند به عهده خود شرکت تامین کننده می باشد که پس از خرید محصول بصورت مستقیم با شرکت های تولید کننده در ارتباط خواهید بود

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی

شرکت تجارت پرداز پارسان آریا در نظر دارد با دریافت اطلاعات کاربران و حفظ این اطلاعات به  ارائه خدماتی مطلوب و شایسته  به مشتریان خود ارائه دهد، لذا از اطلاعات کاربران در جهت برقراری ارتباط مستقیم و یک طرفه شرکت های همکار برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات استفاده خواهد شد و هم چنین برای دریافت آخرین اخبار و تخفیفات مربوط به وبسایت (در صورت موافقت کاربران) بکار گرفته خواهد شد.

نحوه ثبت شکایات چگونه است؟

صفحه تماس با برای در میان گذاشتن نظرات و شکایات شما می باشد